Print
23.11.2024 06:56:24
Text from www.legalsupport.lv
Patērētāju tiesības
07.05.2014
Vai kādreiz ir gadījies, ka tika pārkāptas Jūsu patērētāja tiesības? Pastāv īpašs likums patērētāju tiesību aizsardzībai. Patērētāja tiesību aizsardzības likuma mērķis ir nodrošināt patērētājam iespēju īstenot un aizsargāt savas likumīgās tiesības, slēdzot līgumu ar ražotāju, pārdevēju vai pakalpojuma sniedzēju.
Patērētāja tiesības ir pārkāptas, ja:
-
pērkot preci netika ievērota Jūsu izvēles brīvība un griba;
-
piedāvātā līguma noteikumi ir netaisnīgi un līgumslēdzēju pušu vienlīdzība nav ievērota (otrs iegūs vairāk neka Jūs) nevar saņemt pilnu informāciju par preci vai pakalpojumu;
-
Jums tika pārdota nekvalitatīva vai nedroša prece;
-
netika pareizi noteikta samaksa par preci, preces svars vai Jums nebija iespējas par to pārliecināties;
-
nebija izpildītas paredzētās līgumsaistības;
-
Jums kā patērētājam netika dota iespēja atteikties no preces;
-
netika izsniegts darījumu apliecinošs dokuments (čeks).
Ja Jūsu tiesības ir pārkāptas jebkurā augstāk aprakstītajā veidā, iesakām vērsties pie jurista. Jurists palīdzēs Jums sastādīt korektu sūdzību un ieviest taisnību!